TV-ul are O noua Fata

Cert este ca vremurile s-au schimbat. Nu mai avem nevoie de antene care trebuiesc reglate in functie de cum bate vantul. Nici macar de televizoare. Da, a fost o vreme frumoasa, vremea in care eram eu copil. Asa, doar cu TVR1, asa doar cu Captain Planet ca si desen animat unic si primordial. Dar lucrurile au evoluat! Acum, ca tot suntem in era digitalului, a internetului si-a calculatorului ca principala sursa de entertainment, avem tv-ul online! Si da, nu om fi noi cea mai rasarita tara din lume, dar chiar si noi avem tv online Romania! Tot ce trebuie sa faci e sa descarci plugin-ul de pe site ori sa utilizezi Internet Explorer, et voila, o sa ai la dispozitie toate canalele tale preferate (da, inclusiv mult doritul HBO). Mie mi-a cam atras atentia. Chiar daca ma auziti destul de des plandu-ma cum ca vremurile actuale sunt unele destul de seci in continut, trebuie sa recunosc ca unele facilitati ale tehnologiei ma fac chiar si pe mine sa ma bucur ca sunt nascut acum, in loc de acum cateva sute de ani (asa cum am mai declarat). Parerile sunt impartite (chiar daca tot ale mele sunt acestea), dar de multe ori depinde de timp si starea de spirit pe care o am atunci cand sunt intrebat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu