Olimpicul din Cisnadie

Gabriel Baltes este olimpic la sculptura, grafician în actele de la liceu, pictor la comanda, restaurator la nevoie, sportiv si pianist în timpul liber. La 19 ani, Gabriel este un baiat linistit, care se gândeste mult la viitor. Ce vise are un artist sibian, cum îsi vede viitorul si care sunt culisele artei, vom afla în cele ce urmeaza. Pentru elevi a început, nu demult, vacanta de vara. Grijile scolii si a învatatului au fost înlocuite cu cele pentru ocuparea timpului liber sau gasirii unui job efstival. Grijile lui Gabriel Baltes, liceanul acum în clasa a XII-a, vor avea mii de pete... de culoare. Si-a propus sa îsi înceapa portofoliul pentru facultate înca de pe acum. Nu trebuie sa piarda nicio clipa faca vrea sa fie cel mai bun. Gabriel, pasionat de arta grafica, s-a „trezit” si cu locul I pe tara la sculptura. Cum s-a ajuns aici, ne povesteste chiar el: „Am participat la olimpiada judeteana, adica la concursul în liceu, ca alte scoli de arta în judetul Sibiu nu exista. Si pentru ca nu era nimeni pentru aceasta sectiune, m-am gândit sa încerc si eu. M-am pregatit cu profesorul Ioan Cândea si am ajuns sa iau si premiu. Cel mai mare premiu!” zâmbeste Gabriel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu